ארמונק, ניו יורק, IBM מודיעה על הסכם רב-שנתי עם פרארי S.p.A., במסגרתו תהפוך IBM לשותפת הניתוח הדיגיטלי והמעורבות של אוהדי קבוצת סודריה פרארי HP, קבוצת פורמולה 1 המפורסמת בעולם, שיתוף הפעולה אמור לההחיל החל מ-ינואר 2025.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים
שיתוף הפעולה מביא יחד שני מותגים איקוניים ומובילים, אשר מונעים על ידי תשוקה לחדשנות ומחויבות להתקדמות. IBM וסודריה פרארי HP יתכננו, יפתחו ויספקו חוויות דיגיטליות ברמה עולמית כדי לקרב את חובבי המירוצים אל הקבוצה בצורה חסרת תקדים.
במסגרת שיתוף הפעולה, IBM וסודריה פרארי HP יפתחו אפליקציה ניידת חדשה שתיחשף במהלך עונת 2025. אפליקציה זו תשלב את המומחיות הטכנולוגית והייעוצית של IBM בניתוח והפיכת כמויות אדירות ומגוונות של נתונים של פרארי, גם היסטוריים וגם עדכניים, לתובנות מותאמות אישית, תוכן ייחודי ופיצ'רים חדשניים שנועדו להעצים את חווית האוהדים. IBM תספק גם טכנולוגיות מתקדמות ופתרונות מבוססי נתונים שיגבירו את מהירות הייצור וייעלו את התפעול.
>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של טכנולוגיה ואנשים
"כשמדובר בפורמולה 1, כל שניה חשובה, הן על המסלול והן מחוצה לו," אמר ג'ונתן אדשק, סגן נשיא בכיר לשיווק ותקשורת ב-IBM. "היכולת של סודריה פרארי HP לספק תובנות איכותיות במהירות מתוך המידע העצום שברשותם תתאפשר רק בעזרת טכנולוגיה. השילוב של קהל אוהדים נלהב, מוניטין היסטורי ופתרונות ניתוח נתונים חדשניים ממקם את סודריה פרארי HP במיקום ייחודי להגדיל את המעורבות הגלובלית תוך כדי מודרניזציה והרחבת התפעול הדיגיטלי שלה."
"אנחנו גאים להשיק את שיתוף הפעולה עם IBM, אחת החברות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה והייעוץ," אמר לורנצו ג'ורג'טי, מנהל ההכנסות למירוצים בפרארי. "שתי החברות שלנו חולקות ערכים כמו חתירה למצוינות ורצון לפרוץ גבולות בתחומי העיסוק שלנו, כמו גם שילוב הטכנולוגיה והכישורים כדי להשיג את האיכות הגבוהה ביותר ואת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. IBM, כמו פרארי, מחפשת אנשים מוכשרים לחזק את הצוות שלה ולכן היא השותף המושלם להביא מימד חדש לאוהבי המירוצים ולמעריצים הנאמנים שלנו, בזמן שבו הפורמולה 1 נהנית מפופולריות עצומה בקרב צעירים. שיתוף הפעולה עם IBM יאפשר לנו להציע חוויות חסרות תקדים שיפתחו את שערי סודריה פרארי HP לעולם החיצון, ונשתף פעולה גם בתחומים נוספים כדי ליצור הפעלות שייצרו ערך לשני המותגים."
כבר יותר מ-30 שנה, IBM משתפת פעולה עם ארגוני ספורט איקוניים, כולל ווימבלדון, אליפות ארה"ב הפתוחה, טורניר המאסטרס ופנטזי פוטבול של ESPN, ועובדת איתם לשדרוג התשתית הדיגיטלית שלהם ולהפיכת אירועי הספורט הגדולים הללו למציאות עבור מיליוני אוהדים ברחבי העולם. שיתופי פעולה אלו מופעלים בעזרת טכנולוגיות ניתוח נתונים שמשמשות גם את לקוחות IBM במגזרים שונים כדי ליצור חוויות לקוח משופרות, לסייע לעובדים להגיע לרמות חדשות של פרודוקטיביות ולקבל החלטות עסקיות מבוססות נתונים.